تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

مجلس تعطیلی شنبه را تصویب کرد | ساعت کاری رسما کاهش می‌یابد

بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات هفته معرفی شد البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.

تعطیلی شنبه

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه صحن مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری موسوم به افزایش تعطیلی آخر هفته با تصویب تبصره ۳ لایحه به شرح زیر موافقت کردند:


بیشتر بخوانید: کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات آخر هفته به کجا رسید؟


تبصره ۳- تمامی دستگاه‌های اجرائی اعم از ستادی و استانی به استثنای واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و بخش عملیاتی واحد‌های خدمت رسانی از قبیل بیمارستانها، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز بهزیستی، بانک‌ها و اماکن ورزشی موظفند ساعات کار خود را در پنج روز هفته از روز یکشنبه تا پنج شنبه تنظیم نمایند فهرست کامل بخش عملیاتی واحد‌های خدمات رسانی موضوع این تبصره ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

قابل ذکر است روز گذشته خبری مبنی بر عدم تصویب کاهش ساعت اداری در مجلس منتشر شد که مربوط کمیسیون اجتماعی و بحث های نمایندگان در داخل مجلس بود. برخی از رسانه ها این خبر را به عنوان منتفی شدن کاهش ساعت کاری در مجلس منتشر کرده بودند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تعطیلات رسمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
خسته نباشید واقعا اینقدر سخت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
اصلا باید تعطیلی جمعه ها را لغو کنند و همه کارمندان را سر ظهر ببرن نماز جمعه و بعد از نماز جمعه برن خونه و صبح دوشنبه بیان تا ضمن رعایت شرع و شلوغ شدن نماز سیاسی- عبادی جمعه، کاملا هم با دنیا هماهنگ شویم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
به حساب کی از کیسه خلیفه میبخشن این دولت و مجلس ضدمردمی
اینقدر هرکی هرکی شده که به دلبخواه حقوقها رو ۲۰ درصد افزایش میدن ولی
کرایه ها ، ویزیت دکترا و ۰۰۰۰همه چی از۴۰ درصد تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده دولت و مجلس بیسواد که دو دوتا نمی دونن چند میشه خدایا خودت شاهدی که چه ظلمی به قشر حقوق بگیر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
0
صدو هشتاد کشور دنیا تغییر کنند و پنج شنبه را تعطیل کنند
این تصمیم تو ایران سخته

یک سال وقت مجلس و دولت و مردم گذاشتید روی دو روز شنبه ،پتج شنبه که جایگاه شرعی ندارند
نظرات شما